Uslovi i načini kupovine

Poštovani posetioci i kupci, na ovoj stranici možete da pročitate ugovorne odredbe i opšte uslove poslovanja prilikom kupovine na našem sajtu.

U vezi sa tim da određenu našu robu dovozimo iz inostranstva po porudžbini kupca, i da konačna cena u tom slučaju zavisi od troškova transporta, na sajtu Horeca-shop.rs (https://horeca-shop.rs) predstavljeni su proizvodi:

  • čija je cena tačno određena (u tom slučaju cena će biti navedena u vidu određenog iznosa);
  • čija cena nije određena (u tom slučaju biće navedeno „približna cena“ ili „cena na upit“).

Načini slanja upita i poručivanja robe

Predviđeno je 5 načina poručivanja robe.

I način – Dodavanje robe u korpu

Kada pronađete željenu robu, kliknite na «Dodajte u korpu». Posle kliknite «Korpa», gde ćete moći da vidite sve proizvode koji ste dodali, promenite količinu proizvoda, uklonite jedan ili više proizvoda iz svoje korpe za kupovinu. Ukoliko želite da se vratite nazad i kupite još neki proizvod, kliknite na «Katalog».

Ako želite da završite naručivanje, kliknite na dugme «Nastavite ka plaćanju» . (Ukoliko ste novi korisnik potrebno je da kreirate nalog popunjavanjem sledećeg formulara).

Da biste izvršili naručivanje, molimo izaberite željeni način plaćanja, popunjite «Detalji za naplatu»  i koristite polje «Napomene uz porudžbinu»  da unesete dodatne informacije. Ukoliko se slažete sa Uslovima korišćenja, Uslovima i načinima kupovine, Načinima plaćanja, Isporukom robe, kliknite na «Pošaljite porudžbinu» kako biste prešli na sledeći korak. U zavisnosti od detalja porudžbine i dostupnih mogućnosti možda će biti potrebno da izaberete način isporuke koji uključuje određene troškove. Proverite sve troškove isporuke u skladu sa Isporukom robe pre zaključivanja porudžbine.

II način – putem elektronske pošte

Možete poslati Vaš upit na našu adresu elektronske pošte: horeca@itmathics.rs.

Naš menadžer prodaje će Vas odmah kontaktirati i zatražiti sve potrebne informacije radi obrade porudžbine, uplate i organizovanja isporuke robe.

III način – putem telefona

Možete nas kontaktirati putem telefona: +381 11 422 04 08.

Naš menadžer prodaje će precizirati sa Vama koja roba Vas interesuje i zatražiti sve potrebne podatke za prodaju i isporuku robe.

IV način – putem popunjavanja kontakt-forme

Obezbedili smo podršku preko kontakt forme za upite i porudžbine na najlakši mogući način: kontakt forma.

V način – putem slanja upita preko mesindžera Telegram i Instagram.

Radi toga da Vam bude udobno i prijatno da komunicirate sa nama, spremni smo da Vam pomognemo na sledećim adresama naših korporativnih mesindžera.

Telegram: @Horeca_Serbia_Itshop

Instagram: https://www.instagram.com/itshop_rs.

Radno vreme menadžera prodaje je od 09h do 17h (radnim danima).

Trenutak zaključenja ugovora

Skrećemo Vašu pažnju na to da su sve informacije o robi na našem sajtu postavljene u reklamne svrhe i ne predstavljaju ponudu u smislu Zakona o elektronskoj trgovini („Sl. glasnik RS“, br. 41/2009, 95/2013 i 52/2019).

Označavanje robe na sajtu Horeca-shop.rs uz tačno navedenu cenu kupovine takođe ne predstavlja ponudu.

Kada nam pošaljete upit na bilo koji od gore navedenih pet načina, naš menadžer prodaje će Vam obavezno odgovoriti. U slučaju da porudžbinu pošaljete direktno putem našeg sajta (klikom na dugme „Pošaljite porudžbinu“), poslaćemo Vam elektronsku potvrdu o prijemu Vaše porudžbine. Međutim, ta potvrda takođe ne predstavlja zaključenje ugovora između prodavca i kupca, već samo potvrđuje činjecu da je Vaša porudžbina primljena.

Posle prijema Vaše porudžbine, naš menadžer će Vam poslati konačnu ponudu za zaključenje ugovora, u kojoj će biti navedeni: tačna cena kupovine (uključujući sve poreze i prateće troškove), rok isporuke i troškovi transporta do adrese koju navedete. Za pravna lica svi komercijalni uslovi će biti definisani u predračunu. (Predračun, ponuda i konačna ponuda su identični u smislu ovog odeljka, i radi lakšeg razumevanja u daljem tekstu se nazivaju „konačna ponuda“).

Ukoliko prihvatite dostavljenu konačnu ponudu u roku njenog važenja, samo u tom slučaju ugovor će se smatrati zaključenim, odnosno konačna ponuda se smatra prihvaćenom.

I samo od trenutka prijema Vaše potvrde na našu konačnu ponudu ugovor o kupoprodaji stupa na snagu, tj. trenutak prijema Vaše potvrde na našu konačnu ponudu će se smatrati trenutkom zaključenja ugovora.

Budite pažljivi: ukoliko izvršite uplatu bilo kog iznosa pre nego što primite našu konačnu ponudu, ITMATHICS DOO zadržava pravo da Vam izvrši povraćaj sredstava. Takav povraćaj neće se smatrati povredom obaveze od strane prodavca, jer u trenutku prijema uplate ugovor između strana nije bio zaključen.

Takođe, pre slanja porudžbine, Vi morate da prihvatite uslove pod kojima se realizuje kupovina na daljinu i prihvatite saglasnost sa odredbama zakona koji se odnose na povraćaj robe kupljene na daljinu a koji se odnose na Vaše obaveze kao kupca. Ukoliko se ne odazovete na telefonski poziv ili ne dostavite ispravan kontakt telefon za potvrdu porudžbine u roku od 3 dana porudžbina će biti otkazana.

Tačnost informacija

Ulažemo maksimalne napore da sve informacije na sajtu Horeca-shop.rs (opis proizvoda, cene, slike) budu tačne, ažurirane i da verno prikazuju stvarne karakteristike, fotografije i cene proizvoda. Međutim, moguće su greške.

U slučaju greške u opisu proizvoda ili ceni, zadržavamo pravo da ispravimo grešku.

Ukoliko ste već poručili robu sa netačnim podacima, bićete obavešteni o izmeni, a Vaša porudžbina će biti prilagođena novim uslovima ili, po Vašoj ili našoj inicijativi, biće otkazana (bez ikakvih troškova po Vas).

Cena robe navedena u našoj konačnoj ponudi predstavlja konačnu cenu koju plaćate, pod uslovom da potvrdite saglasnost sa našom ponudom u roku njenog važenja.

Ukoliko izrazite želju da naručite robu po isteku roka važenja konačne ponude, zadržavamo pravo da revidiramo njene uslove u slučaju promene naših troškova.

Saobraznost, garancija i servis

Na našem sajtu Horeca-shop.rs predstavljeno je mnogo tehničke robe. Prema Zakonu o zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 88/2021), tehnička roba je složena stvar, odnosno uređaj industrijske proizvodnje trajnije upotrebe (aparati za domaćinstvo, kompjuteri, telefoni, motorna vozila i sl.) za čiji je rad neophodna električna energija, drugo sredstvo napajanja (npr. baterija ili akumulator) ili motor na unutrašnje sagorevanje (član 5. stav 1. tačka 41).

Kupovinom tehničkih roba kod nas, Vi ćete obavezno dobiti uputstvo za upotrebu, montažu i druge informacije kojima se potrošač upoznaje sa svojstvima robe s obzirom na njenu prirodu, svojstva, namenu ili u skladu sa posebnim propisima, na jasan i razumljiv način (u skladu sa čl.46 Zakona o zaštiti potrošača).

Za proizvode koji imaju duži vremenski period od zakonom predviđene saobraznosti (2 godine), potrošaču se izdaje garantni list davaoca garancije (proizvođača ili uvoznika).

Za svu robu koja se prodaje na našem sajtu postoje ovlašćeni servisni centri u Republici Srbiji. U navedenim servisnim centrima moguće je nabaviti rezervne delove, potrošni materijal, kao i izvršiti popravku i tehničku dijagnostiku, kako tokom perioda saobraznosti proizvoda i garancijskog roka, tako i nakon njihovog isteka.

ITMATHICS DOO ne vrši popravke tehničkih uređaja, ali tokom roka saobraznosti proizvoda ispunjava sve zakonom propisane obaveze, odnosno prima neispravan proizvod i upućuje ga u ovlašćene servisne centre.

Važna napomena: Kupac je obavezan da postupa u skladu sa uputstvima za upotrebu proizvoda koja je naveo proizvođač ili prodavac. Kupac gubi pravo na ostvarivanje svojih potraživanja u slučajevima kada je proizvod fizički oštetio, kada je popravku neispravnog proizvoda izvršilo nestručno lice ili lice koje nije ovlašćeni serviser, kao i kada nije poštovao uputstva za upotrebu i time prouzrokovao kvar uređaja. Takođe, prava kupca ne mogu se ostvariti ukoliko je kvar nastao usled dejstva više sile (kao što su požar, udar groma, poplava i sl.).

Sve dodatne informacije vezane za servis možete da dobite pozivajući na telefon +381 11 422 04 08 svakog radnog dana od 09h do 17h i ili slanjem poruke na e-mail: horeca@itmathics.rs.

Sve reklamacije potrošača rešavamo u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

Detaljnije o načinima podnošenja reklamacija i njihovom rešavanju možete pročitati na strani Politika reklamacije.

Cene 

Sve cene na sajtu Horeca-shop.rs su izražene u srpskim dinarima (RSD) i uključuju porez na dodatu vrednost (PDV).

Cene na sajtu mogu biti tačno određene, ali mogu biti i približne (u tom slučaju biće navedeno „približna cena“ ili „cena na upit“).

Međutim, u svakom slučaju, kao što je navedeno u odeljku „Tačnost informacija“, postoji mogućnost greške na sajtu ili neblagovremenog ažuriranja, uključujući i informacije o ceni.

Zbog toga se konačnom cenom koju ćete platiti u svakom slučaju smatra cena navedena u našoj konačnoj ponudi, koju Vam dostavimo nakon prijema Vaše porudžbine (u skladu sa odeljkom „Trenutak zaključenja ugovora“).

Cena navedena u našoj konačnoj ponudi smatra se krajnjom cenom i uključuje sve prateće troškove, uključujući troškove isporuke, carinskog postupka i slično.

Skrećemo pažnju da je cena fiksna tokom perioda važenja naše konačne ponude, a ukoliko taj period nije naznačen, smatra se da važi 7 dana od dana slanja naše konačne ponude.

Ukoliko tokom perioda važenja ponude ne dobijemo Vašu potvrdu (u skladu sa odeljkom „Trenutak zaključenja ugovora“), imamo pravo da konačnu ponudu poništimo ili izmenimo njene uslove.

Načini plaćanja

Na našem sajtu su dostupni sledeći načini plaćanja:

  • virmansko plaćanje
  • gotovinsko plaćanje.

Detaljnije o načinima plaćanja možete pročitati na strani Načini plaćanja.

Obratite pažnju, prilikom naručivanja važno je da navedete da li ste Vi, kao kupac, fizičko ili pravno lice.

Isporuka robe i lično preuzimanje

Prilikom naručivanja robe na našem Sajtu možete izabrati sledeće načine preuzimanja robe:

  • kurirska dostava na adresu koju navedete,
  • lično preuzimanje u našoj kancelariji na adresi: Dalmatinska 115, 11120 Beograd (Zvezdara), Srbija.

U slučaju da izaberete kurirsku dostavu, njena konačna cena biće navedena u našoj konačnoj ponudi koju ćemo Vam dostaviti nakon prijema narudžbine.

ITMATHICS DOO vrši dostavu svojim dostavnim vozilima ili komercijalnim kurirskim servisom.

Detaljnije o isporuci robe možete pročitati na strani Isporuka robe.

Prenos rizika

Mesto prenosa rizika slučajne propasti ili oštećenja robe je prvenstveno mesto preuzimanja ITMATHICS DOO na adresi: Dalmatinska 115, 11120 Beograd (Zvezdara), Srbija.

Isporuka se u svakom slučaju odvija na Vaš rizik. Vi snosite rizik i kod delimičnih i prevremenih isporuka. Ako se otpremanje odlaže zbog okolnosti za koje ste odgovorni, rizik prelazi na Vas od dana spremnosti robe za otpremanje.

Rizik štete se prenosi na Vas kao na kupca i kada se roba predaje špediteru, prevozniku ili nekom drugom licu, koga ste odredili za preuzimanje robe (čak i u slučaju kada se roba prenosi besplatno, ili dovozi na kućnu adresu).

U slučaju nepotpune, ili pogrešne isporuke primedbe se odmah moraju konstatovati i naznačiti na tovarnom listu ili otpremnici.

U nedostatku primedbe na otpremnici, isporuka se smatra prihvaćenom.

Po Vašoj želji možemo da zaključimo osiguranje od krađe, loma, transportnih oštećenja, oštećenja od vode i vatre kao i od ostalih rizika, koje osiguravajuća društva prihvataju.

Odustanak od kupovine

Prema Zakonu o zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 88/2021) kupovina preko našeg Sajta smatra prodajom na daljinu.

S obzirom na čl. 27 i čl. 28 Zakona o zaštiti potrošača, kupac koji je potrošač (fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti) ima pravo da odustane od ugovora u roku od 14 dana, bez navođenja razloga takvog odustanka. Navedeni rok (14 dana) za odustanak od ugovora računa se od trenutka kada je roba predata u svojinu kupca ili trećeg lica koje je odredio kupac (ali nije prevoznik).

Kupac pokreće postupak odustanka od ugovora popunjavanjem obrasca za odustanak od kupovine. Ovaj obrazac se svakom kupcu – fizičkom licu dostavlja prilikom kupovine putem slanja na elektronsku adresu potrošača, ili se može preuzeti sa našeg internet sajta, odštampati i ručno popuniti.

U skladu sa članom 34. Zakonа o zaštiti potrošača, potrošač je dužan da vrati robu trgovcu, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Smatraće se da je roba vraćena u roku ako je potrošač poslao robu pre isteka roka od 14 dana.

Potrošač snosi direktne troškove vraćanja robe.

Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti fiskalni račun koji je potrošač prethodno dobio prilikom kupovine. Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.

Vraćena roba mora da sadrži sve elemente koje je potrošač preuzeo prilikom isporuke: sam proizvod, pripadajuće delove, delove iz kompleta (ako se uz robu dobijaju i dodatni delovi), zatim kompletnu dokumentaciju, uputstva, originalno pakovanje, transportne elemente koji služe za zaštitu i sve ostale elemente pakovanja i robe.

Proizvod mora biti bez fizičkih oštećenja, očišćen od tragova korišćenja i uredno spakovan kao prilikom isporuke kupcu.

Roba mora biti vraćena na adresu: Dalmatinska 115, 11120 Beograd (Zvezdara), Srbija.

Pročitajte više na strani Pravo na odustanak od kupovine.

Vansudsko rešavanje sporova

Ako ste potrošač (fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti) imate pravo da pokrenete postupak vansudskog rešavanja sporova pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ali u svakom slučaju ste obavezni da prethodno  izjavite reklamaciju ili prigovor u adres ITMATHICS DOO.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, kao prodavci smo obavezni da učestvujemo u vansudskom rešavanju potrošačkih sporova pred telom.

Spisak tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova dostupan na sledećem linku: https://vansudsko.must.gov.rs/adrbodies.

Pravo zadržavanja vlasništva

U slučaju prodaje robe kupcu pod uslovima odloženog plaćanja ili plaćanja na rate, isporučena roba ostaje naše vlasništvo dok se sva postojeća i buduća potraživanja koja proizilaze iz poslovnog odnosa sa kupcem, ne isplate u potpunosti, bez obzira na pravni osnov.

Naše pravo zadržavanja vlasništva ne treba tumačiti kao odustajanje od ugovora. Naprotiv, pored prava na povraćaj prava vlasništva, zadržavamo i sva prava predviđena ugovorom o kupoprodaji, a naročito pravo na nadoknadu štete, naplatu zatezne kamate i nadoknadu izmakle koristi.

U slučaju da kupac prekrši uslove ugovora, posebno u slučaju kašnjenja sa plaćanjem, preostali iznos duga dospeva odmah na naplatu.

U tom slučaju imamo pravo da zahtevamo od kupca povraćaj robe i da naplatimo sva novčana potraživanja.

Primenljivo pravo

Ugovorni i pravni odnos između nas i Vas kao kupca se primenjuju se pozitivni propisi Republike Srbije.

Podešavanja kolačića

Ostalo

Ostali nekategorisani kolačići su oni koji se analiziraju i još uvek nisu svrstani ni u jednu kategoriju.

Neophodno

Neophodno
Neophodni kolačići su apsolutno ključni za ispravno funkcionisanje veb sajta. Ovi kolačići obezbeđuju osnovne funkcionalnosti i bezbednosne karakteristike sajta, anonimno.

Reklame

Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.

Analitika

Analitički kolačići se koriste za razumevanje načina na koji posetioci koriste veb sajt. Ovi kolačići pomažu u obezbeđivanju informacija o metriki kao što su broj posetilaca, stopa napuštanja stranice, izvor saobraćaja i slično.

Funkcionalni

Funkcionalni kolačići pomažu u obavljanju određenih funkcionalnosti kao što su deljenje sadržaja veb sajta na društvenim mrežama, prikupljanje povratnih informacija i druge funkcije trećih strana.

Performanse

Kolačići performansi se koriste za razumevanje i analizu ključnih pokazatelja performansi veb sajta, što pomaže u pružanju boljeg korisničkog iskustva posetiocima.